Snabba cash

Jag är helt såld på boken "Snabba cash". Absolut en av de bästa böckerna jag har läst och ingen längtar mer än jag tills den kommer på bio i januari.






Maxen

Jag saknar att ha min snarkande smocke brevid mig! ♥


Futurum nobis est

Futurum nobis est - framtiden är vår...'



Imorgon är det sista dagen på år 2009. Det har varit ett mycket händelserikt år för mig, både på gott och ont. Jag ser ljust på min framtid iallafall, det är det som räknas just nu.


Mina kvällar nu förtiden tillbringar jag framför Svenska hjärtan, såg ni det när det gick på tv? Jag är överlycklig över min box o somnar till det varje natt numera. Choklad och Svenska hjärtan, det är grejer det.


Av längtan till dig



Jag tror inte att det finns någon finare text än denna!


Errare humanum est

Errare humanum est - Att fela är mänskligt

Jag ligger och sneglar på klockan och tänker  hur mycket tid jag har på mig för att göra mig iordning för jobbet. Jag kortar ner min tid med fem minuter hela tiden och snart kommer jag att ha kortat ner tiden med fem minuter för mycket och inte ha någon tid kvar att spela på för att stå klar nere i hallen och börja gå mot pendeln.

Mellandagsrean satte fart igår, butiken känns som ett mirsmars och det ligger ovikta högar överallt. Jag längtar tills normala dagar igen och folk utan panik för att de ska hitta det billigaste plagget de kan komma över. Vi har varit generösa med rean i år, 30% på allt utom de två nyaste kollektionerna.

Nu MÅSTE jag gå upp!


Ad perpetuum

Ad perpetuum - I det oändliga




Vänner, det är här jag kommer att hålla till framöver... tror jag! Jag tappat smaken för bloggandet för någonsorts "allmänhet". Det här är till för er, ni som känner mig!

Mellan dig och mig!
I.

 

 


RSS 2.0