Vad jag tycker om er







Här har ni min fina Stockholms-familj! ♥

Håll andan

Humöret är på topp igen! Mötet på Anglais gick bra och jag kommer hålla andan tills 11:15 imorgon.

Jag mötte upp Sofie i stan för kaffe och uppdatering efter helgen. Har precis kommit hem och hoppat i min rosa mjukisdress, ikväll är det tv onsdag!


SÅHÄR glad är jag nu!


Den här mysen fick hänga med hem!

Sura miner

Idag är jag på riktigt dåligt humör, ett jäkla sur-huvud! Försöker städa bort min sura min, samtidigt som jag slänger ur mig fula ord över den jävla människan som har stället till med mitt dåliga humör.

I eftermiddag har jag ett möte på Scandic Anglais med några jag aldrig trodde att jag skulle få träffa! Nummer två på min "att göra i livet lista" är avbockat.


...

Du ville prata häromdagen
och helt plötsligt blev det tyst
jag undrar vad som hände
vi som skrattade nyss

Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav

Vi tar en paus och lämnar rummet
och nu släpper du min hand
på varsin sida av vägen
som en främling för varann

Jag vet precis vad du känner
fast du aldrig sagt ett ord
du har viljan att bli större
här är du redan stor

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Home again?

Måndag, dags att åka hem igen? Neeeej, en dag till vill jag vara kvar!! ♥


Tröttis


Såhär pigg var jag imorse när mina kära föräldrar ville ha med mig till Solvarbo!


Nu är jag trött på det här... hejdå!

Sleep over!

Jag älskar vädret ute! Tog en promenad och sneddade in på Konsum påvägen hem. Jag tror att hela PRO var där, fick med mig middags ingredienserna hem i snigel fart.


Sätter vi en femma på pannkakor?


Feber fri!

Äntligen feber fri, jag trodde att fyra dagar med feber skulle ta kol på mig!

Vaknade till Nyhetsmorgon på fyran och sken ikapp med solen utanför när de presenterade Marc O'Polo's grejer. Jag kan inte vänta tills jag är tillbaka på jobbet imorgon. Det bästa jag vet är att få berätta för våra kunder om våra plagg. Om buffelskinnet i våra fina boots, om alpaca o mohair ullen och vad tanken bakom kollektionen är! JAG ÄLSKAR DET!

Eftersom jag inte har andats frisk luft sen i söndags så tänker jag ta en promenad!

 


Home sweet home

Idag tycker jag inte om att sakna mina kära hemma i Dalarna, mina familj, Ami, Annika, Mona och Jenny!! Det kanske blir så att jag sätter mig på ett tåg till Dalarna på Lördag, hem till mina finaste.

En annan kär vän kom hem från Turkiet i en tidig timma imorse, Hannippa! Jag började min morgon med 2 timmars uppdatering i telefon ♥


Direkt från Borlänge!



Mina sötaste föräldrar skickade lite uppmuntran! JAG BEHÖVER BLI FRISK

Sjukis...

Jag dör av tristess....






Jacka o tanke-tango

Nu är det verkligen sov dax men jag tror att John Blund har glömt att titta in hos mig ikväll... Kan det vara att mina tankar snurrar så jäkla högt inne i huvudet o håller mig vaken?! Jag blir tokig...

Jag har hittat en höstjacka, äntligen! Det blev en jättefin från Sand, sötaste Kani slipade lite på priset, den följde med hem för 2800 kr istället för 3500. Tack sötaste, snällaste!

Söndag

En dags ledighet försvann direkt! Imorgon är jag back on track igen..

Jag hade en jättetrevlig kväll igår tillsammans med Sofie, Dennis och Alex. Vinet flödade tills vi hamnade hos Sofie igen. Dennis o Alex handlade upp en hel Selecta automat o jag somnade på direkten i soffan.

Nu ska jag ägna mig mer åt min film
Godnatt, fina!

Blä


Am I only dreaming?

Sista passet innan en dags ledighet, jag och Sofie ska fira in ledigheten med drinkar o en night out.

Hittade inte alls på någon jacka igår, ska det vara såhär omöjligt? Jag hittade därimot den finaste pälsvästen någonsin inne på min favorit butik, Malene Birger. Det känns som att 32 000 skulle bli ett jäkla stort hål i plånboken meeen fin var den och är nummer 1 på min önskelista till den 22 oktober. Hann hem till Dennis innan regnet stog som spön i backen. Jag avslutade dagen med Dennis jättegoda middag, vin, SEX AND THE CITY 2/ Dear John o kramar.

Måste masa mig in i duschen...

Glad

Jag är så glad att jag har min vän, Sofie Röst!


Rabbit

Idag drog jag fram min kanin, känns som en förkylning inte är långt borta! Jäkla kyla... Ska slänga i en mango i väskan o ringa till Hanna som sitter hemma o är ledsen för att hennes snygga tandläkare har gått hem på pappaledighet!


Femton år

Idag fyller min "lilla" kotte 15 år... 15 år?!?!?! Det känns som att det var igår han byggde kojor under farmor's matsalsbord och ville att jag skulle skära hans mat innan han skulle äta. Liten blir stor, FÖR stor! Så grattis på födelsedagen världens sötaste, finaste, raraste kusin!


Dyngkåt och hur helig som helst

Att det ska vara så svårt att hitta en höst-jacka?! Jag har letat som en tok idag och hittat en, en endaste som jag inte alls är säker på. Ska lus kamma Gant på bibblan på fredag!

Åkte direkt in till stan efter jobbet och mötte Sofie och Dennis för kaffe, blev inte ett dugg piggare av det och jag har gått i någon sorts dvala hela dagen. NU tänker jag lägga mig och sova, ska bläddra lite i min ny inköpta bok!!



Tisdags-kväll

Pasta, vin, idol och Dennis... tisdags-kvällen var bra!

Nu är jag TRÖTT!!!

Hemgång

13,53 går tåget tillbaka till storstan, känns rätt bra! Jag har hunnit med en lunch med Alexander o fått krama lite på hans mamma Mona, häng på bryggan och mys hemma med familjen.





Jag behöver ett middags-tips?!


This years love



PUSS från oss!


Dalarna

Är hemma på en kort-visit, har haft en mysdag på bryggan tillsammans med en utav mina absolut bästa vänner! Vi har delat på tankar, värderingar, planer och mat.. Det är sånna här stunder jag alltid vill vara nära






Klart

Disken är överbesegrad, äntligen... mina händer ser ut som russin. 


Dennis fick disken lite lättare med hans stämma, lyssna på honom! Sjukt bra
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/yourbodyisawonderland.wav 

Lördag

Middag hos mig idag med mina finaste... Nu är jag trött som tusan, mysdress är på o jag ska försöka ta tag i packandet inför Dalarna.








Och där var det lilla roliga slut och disken är kvar till IDA!


Nattinatt

Gott skratt

Mitt bästa är att få börja dagen med ett gott skratt. Tack Dennis för din "fylle" kommentar, sött och roligt.

Det blev mys med Simon, Frida och Sofie i Gamla stan igår över två glas rötjut. Vi avsultade kvällen rätt tidigt med mossarella toast och brownies från seveneleven innan sängen kallade på mig. Nu jobb!


Imorgon hoppar jag på tåget hem till Dalarna, jajajaja!


Myspys

Ikväll blir det ett glas vin tillsammans med mina älskade flickor i Gamla stan, myspys!


En fusk staff-outfit... chinos o skjorta ska det vara, ibland får man fuska! Jag får på mig mina smal-jeans igen, stl 24 YES!!!

3 doors down!

Tre dagar som nikotin lös... "jag kan sluta när jag vill" vilket jävla skämt. Det kan man inte, jag är ett levande bevis på det just nu. Nu är det bara att hålla i...

Dax att snöra conversen och hoppa på tunnelbanan för ett kort pass. Ikväll är Dolce vita Monica min vän


A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
They disappear now when I'm dreaming of your face


Tröttis

Sitter ihop sjunken i soffhörnet i min rosa "sockervadds" dress och kan knappt hålla ögonen öppna. Jag har just rullat igång första säsongen av Svenska hjärtan på tvn och känner på mig att jag sover innan introt är över.

Enligt expressen så skulle 1 september vara min lyckodag, jag vet inte jag....


RSS 2.0