Tack o hej

Tack och hej leverpastej. Jag flyttar ut från blogg.se och börjar blogga på annan ort! ♥

Ida idag

Vida braller och sky höga klackar, mitt bästaste!

Tjockis tjej

"Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" kan nog stämma in på mig idag, jag har inte gjort annat än ätit. Först lunch i Östermalms hallen med Sara, jättegod fisk! Efter lunch besöket så möter jag ett moloket ansikte på Biblioteksgatan, min käraste Simon.

Jag "Heeej kärleks-ärta, vad gör du här?!"
Simon - "Djup suck, jag ska väl gå o köpa mig lycka"
Jag - ".....?"
Simon - "Ett par stövlar alltså........"
Lyckan hittade jag på Saturnus, bland alla italienare så fick jag mig en skål med cappuccino och en GIGANTISK bulle.

Älskart

Inatt kommer jag somna gott, fy vad jag har presterat idag känner jag!!! Älskart, älskart, ÄLSKART!

Grattis!

Grattis på födelsedagen finaste du!

Surt sa räven

Ett dåligt humör har bubblat i mig hela dagen, tror att det är lika bra att jag går o lägger mig för att vakna glad imorgon förhoppningsvis. Dagen har jag spenderat på soffan och så har jag blekt mina tänder, blev riktigt bra måste jag säga. Något mer som är bra är att det kommer en mäklare på måndag och värderar min lägenhet, gött! Godnatt!
Inte lika mörkt hår och en dubbel-haka mindre, det tar sig sa mordbrännarn

Dag 4, en sak jag älskar ur min garderob

EN SAK?! Det känns omöjligt att nämna en sak jag älskar ur det enorma livs verket. Jag köper ju bara saker jag älskar. Allt från min slitna Abercrombie and Fitch t-shirtar, till de finaste klänningarna.... Om jag nu måste välja en endaste sak så är det just nu min Cremé färgade siden blus från By Malene Birger.

Jag älskar livet

Jag har bestämt att jag inte tänker göra något jag inte vill och att jag bara ska bry mig om dem jag tycker om! Jag älskar livet!

Fantastisk middag igår!!! Nu sitter jag i ...

img_6359 (MMS)

Fantastisk middag igår!!! Nu sitter jag i bilen påväg till simone för brunch på Mocco! Gillart!


Vår vår vår

Vilket väder, vår känslorna spritter i kroppen! Kom precis hem till mig igen efter en liten runda på stan. Jag fick inte med mig några jeans hem, därimot en hel kasse med träningskläder av pappa, en påse med brända mandlar o en handcreme från Clarins (bästa medicinen mot torra händer). Jag älskar att ha min mamma o pappa här, ikväll blir det middag och China teatern.

Väntar på att Simone ska sluta, tror att n...

img_5280 (MMS)

Väntar på att Simone ska sluta, tror att någon har hällt sirap i klockan!


Made in heaven

Helg snart, det betyder att mina älskade föräldrar kommer hit och hälsar på. God mat, teater besök och shopping hägrar och jag tänker unna mig dessa skönheter. Jag älskar utsvängda jeans som skorna gömmer sig under, dessa kommer från Made in heaven och ska bli mina mina miiiina

Rouge Noir

Tror att det var min lunch som var boven i dramat idag, nu känns det bättre.
Fick med mig en kompis hem iallafall, rouge noir!

Döende

Antingen bjöd NK's saluhall på en sjujävla dålig lunch eller så är jag nästa offer för magsjuka... Jag är döende!

Leeedigt

Ledig dag idag... Jag har lite att uträtta
- Nk
- Lunch
- Jobb några timmar
- Eftermiddags fika tillsammans med Frida på Saturnus (deras bullar är lika stora som mitt huvud)
Nej, här blir inga barn gjorda. Nu drar jag

Now we are free


Dag 3, mina tatueringar

Tatueringar, jag gillar inte klutter på kroppen. Önskar att jag hade kommit på det när jag var 16 år. Jag och Evelina tatuerade oss hemma i Sofias källare och var skit nöjda. Idag har jag en dm stor stjärna på ryggen som ett minne av den fina ungdomen.

Strutt

Struttar runt här hemma i mina nya mys-braller från By Malene Birger, kan vara mitt bästa köp på länge! Idag önskar jag mig en kock, skinnstövlar från Chanel o en kram av farmor!

Just don't fall

Just don't fall recklessly, headlessly in love with me.
Cause it's gonna be, all heartbreak

Min snällaste chef kom med lunch åt mig id...

img_1078 (MMS)

Min snällaste chef kom med lunch åt mig idag! Mix-sallad med bulgur, räkor o avocado! Bästaste bästa!


Morgontrött... Det är ordet idag! Sipprar ...

img_4918 (MMS)

Morgontrött... Det är ordet idag! Sipprar på en espresso, äter ny bakade croissanter och drömmer om lata dagar o poolhäng tillsammans med Andrenskan! Ge mig bara lite sommar eller lite Andren sällskap iallafall....


Trött-tjej

Varje liten del i min kropp värker och jag är redo för att lägga mig bland mina fem kuddar och mitt enorma duntäcke, Spotify spelar smörbalder så jag lär somna på två röda. Avslutade kvällen med skaldjurs-lyx och skvaller med Fridi, bästa. Nej, godnatt vänner!

Dagens citat

Hanna Andrén står oftast för de konstigaste kommentarerna o varje gång det ska komma något "klokt" ur henne så börjar hon alltid med Ida.... och tio sekunders fundering "Ida...... (fundering) om jag hade levt på gatan o känt att jag nog skulle dö så hade jag sålt min kropp.... (fundering) det är bara o blunda o tänka på något annat, visst?"
o min bästa vän, det är hon!

RSS 2.0