Myror i kroppen

Det känns som om det springer myror i hela kroppen, jag orkar inte ligga stilla nått mer. Har legat ner bäddad på samma plats sen jag drog mig hem från jobbet i förmiddags. Magsjukan kom som ett brev på posten o folk skingrade sig från mig som för pesten. Min mage är tom, jag har inte vågat äta något mer än några söt mandlar som har lyckats ligga kvar på sin plats där inne. Jag ska byta soffan mot sängen o öppna ett nytt kapitel hos Bingo Rimér.

By Malene Birger!

Kan man göra annat än älska det här?! Helt fantastiskt

Dagens

Har: Just pratat med mina sötingar 
Just nu: Surar över att det inte är något DH på tv
Ska: Lägga mig o sova
Humör: Trött
Äter: Ingenting
Dricker: Avslagen Coca cola
Bästa: Musik
Sämsta: Magsjuka
Väder: Snor kallt

wonderful

Do we need distance to get close?

Coco Chanel

"A girl should be two things, classy and fabulous"

Uppe med tuppen

Igår var det myspys här hemma med lussekatter, pepparkakor, glögg o bästa sällskapet. Somnade i soffan till Beck på tv o vaknade med en förvriden nacke några timmar senare.

Uppe med tuppen ändå och ska spida på in till stan och möta upp Evelina. Jag kan inte minnas när jag såg henne sist, det ska bli så kul att få krama om henne igen. Dagens plan är att hitta på en jäkla blåsa tills på Torsdag, julmiddag på jobbet och efter det ska jag o Majs på PR-jippo, det kan inte bli annat än sjukt lyckat!
Pappa, pappa, pappa... ♥

Never

Aldrig alkohol igen... Nu, mys!

Om..

Om jag fick önska en sak, då skulle jag önska att min familj alltid fick vara friska och lyckliga...

Jag vill flyga till min pappa ♥

My lover, my life

Heeeeeeejdå

ILU

ILU


Ett träd...

Jag har fått med mig ett träd hem från jobbet idag eller iallafall grenarna... stammen får jag kånka hem imorgon, det är inte det lättaste på tuben. Ett träd.... jag vet inte vad jag ska med det till eller vart det ska stå, det kan bli en bra julklapp kanske, mamma, Simon? Vad säger ni, har ni nytta för ett träd?


Väsentligt...

Snön börjar ligga kvar på backen och det är riktigt kallt ute. Jag har absolut inget väsentligt att tilldela er idag (det brukar jag inte ha heller) mer än att min klänning kom levererad till jobbet idag, en puder Chanel inspirerad skönhet. Tack mig själv, jag utökade beställnings listan lite till så nästa vecka kommer det två små presenter till, tack mig själv igen!

Köpte nog den godaste salladen pålänge på Panini i Birger Jarl's passagen idag på lunchen, rekommenderas! Väsentligt? Nej....

Just a dream


Håll i mig och släpp aldrig taget, tänk om jag faktiskt gick av..


Du är inte en i mängden men jag är en utav dom
få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden.
Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen
jag vill se alla sidor, TV:n visar en utav dom.
Livet är fult du är fager,
vaken om natten och drömmer på dagen....

Harry P

Middag o Harry P blev det igår, jag är inte ett jättefan av Harry P men jag höll mig nästan vaken i de 2 timmarna o 26 minuterna. Simon var i upplösnings tillstånd och vet inte hur hon ska kunna klara sig i ett halvår innan nästa film kommer.. vilket jag inte alls förstår när hon redan vet vad som händer. Nej, fantasi filmer i en kategori för sig de enda filmerna jag tycker är helt magiska är Narnina, miiii!

Nu blev klockan för mycket också. Ses över ett glas rött ikväll, visst?

Trött tjej....

Trött tjej... Nu är det upp, upp o iväg för en kopp svart med Sofie och sen möta upp resten för middag, vin o bio på det. Full rulle, jag gillart!


Dagens

Har: Varit o handlat mat tillsammans med pappa
Just nu: Tvättar
Ska: Äta middag o bio
Humör: Tröttis
Äter: Lussekatt
Dricker: Varm choklad
Bästa: Att jag träffade Malene Birger igår
Sämsta: Att pappa har åkt hem till Dalarna
Väder: Soligt


Ett gott skratt förlänger livet? Jag komme...

img_0538 (MMS)

Ett gott skratt förlänger livet? Jag kommer vara odödlig med Simone som vapendragare


Nattis

Ligger i soffan och kollar på Efterlyst tillsammans med en stor popcorn skål, kastrull poppade popcorn med smör kan vara det godaste. Mina ögon och fötter är trötta o det är tusan dax att hoppa i bingen strax. Imorgon är det viktig dag, först kollektions genomgång och sen..... ska jag träffa Malene Birger i egen hög person!!! Sjukt sjukt sjukt kul och nervöst!

Godnatt mina finingar

Dagens

Har: Delat morgon-kaffet tillsammans med två vänner på andra sidan jorden
Just nu: Sjunger med Daniel Adams Ray
Ska: Gå till tuben o åka till jobbet
Humör: Glad glad glad
Äter: Skumtomtar....
Dricker: Kaffe
Bästa: Ingen huvudvärk från vinet igår
Sämsta: Lite sömn
Väder: KALLT

Hello lovers

Kan vi snälla vara sams idag?! 10cm... 10 timmar? Please lovers...

Dagens

Har: Pratat med Mona och planerat en Stockholms-helg för henne.
Just nu: Väntar på våra bästa år...
Ska: Ta mig in till NK o hälsa på
Humör: Fantastiskt
Äter: Knäckebröd med avocado
Dricker: Kaffe
Bästa: Hemlis
Sämsta: Regn
Väder: Grått o regn

Söndags-mys

Tacos, ensam mamma o Fridili

See u

Nu drar jag och Burberry!

Ultimat

En ultimat ledig dag spederas i denna outfit, mys mys mys!

Godmorgon


Maaaat

Idag är det jag som är kock o jag orkar inte anstränga mig!
Nästa vecka kommer det hända något sjukt, jag kommer få träffa någon som jag verkligen ser upp till! 

Julafton

Kan det vara julafton idag? Shopping är det jag gör bäst
By Malene Birger, linnen 599:-
En kavaj (schavaj, låter mycket roligare) 2799:-
Världens skönaste klänning 1899:-
Blusar 1499:-
Är det nu jag ska hålla reda på mina penningar? 1099:-
Tack o godnatt!

Hemma igen

Hemma igen, blev en vända till Sollentuna också för att krama på mina tjejer. Nu skumtomtar och Edvardsson

På G

Tvätten rullar runt i maskinen, jag ska slänga i mig lunch o åka på möte.
PUSS

Pizzabak

Tårarna rann när jag gick från Nk igår, sista stängningen...

Skyndade mig hem o inväntade kära vänner, hade en sjukt rolig kväll på V inne på Sturecompangiet. Drog hem klackarna vid 0400 snåret och sov gott tills herr Akdogan ringde och väckte mig för att gå på promenad. Promenad blev det inte för mig, jag åkte in till stan för att möta Simon o handla hem min baby istället.
Nu är det pizzabak här hemma, ha en mysig kväll fina vänner!

Välkommen hem, baby!

img_0529 (MMS)

Välkommen hem, baby!


Har börjat dagen med en massa skratt åt So...

img_0506 (MMS)

Har börjat dagen med en massa skratt åt Sofie så nu är jag helt slut i magmusklerna, bästa träningen! Klockan 12 går jag på mina sex sista timmar, det kommer falla tårar när jag lämnar in kortet i vakten ikväll! En underbar resa är slut o en annan resa ska tafart nästa vecka! Ikväll ska jag torka tårarna o slå klackarna i taket med min soulie!


Jag vet inte om min vecka har erhållit någ...

img_0527 (MMS)

Jag vet inte om min vecka har erhållit något intressant! Daniel Adams Ray - Dum av dig har gått på högvarv i lurarna.  Jag har varit på tandläkar besök o det enda positiva med det besöket var att de hade tv i taket. Jag har suttit fast på lagret tillsammans med 30 kartonger kläder. Blivit bortskämd med tacos av simone och ätit lussekatter med min soulmate! NU ska jag sova innan NK kallar, 2 dagar kvar bara :-( godnatt finaste ni


Update

Jobbar mycket, bloggar lite... Får bli bättre på mobil-bloggning!


RSS 2.0