Igen

Alexander protisterar om att det är dålig uppdatering så... hej åter IGEN! Jag tycker inte alls att det är roligt att blogga längre!


Mina dagar ser ut som förra veckan, jag jobbar i ett. Idag har jag ledig dag och den ska jag spendara tillsammans med mina fina vänner och middag på Vapiano lite senare, kanske ett glas rött också?


Home sweet home! - århundradets fulaste tapet!



SKITDAG

Just nu vill jag nog bara skrika alla fula ord jag kan o hoppas att det känns bättre efteråt, det gör det inte! Magen är ut och in o nerverna utanpå kroppen. Idag är jag lite mindre än alla andra.....

Godnattpuss!


Mysdag

Mysdag på Kupolen med mina fina flickor Louiz, Gry och Clara. Det blev en massa onyttigheter, okynnes shopping och mycket uppdatering. Jag önskar att jag bodde närmare så jag kunde gosa med Gry och Clara lite oftare!



Har tillbringat resten av kvällen tillsammans med mina hjärte vänner, Annika o Johanna.

Jag hittade...



Jag hittade på världens sötaste familj i tidningen, mitt lilla Gry blir så stor!!


God morgon!

Himlen är blå, solen lyser o termometern står på 15 grader, finn ett fel?! Jag har börjat dagen med ett varv runt älven o galet hög musik, bra morgon!


Jag har samma trasor, går och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film




Hej igen

Morgonen mötte mig med regn, typiskt! Är nyss hemkommen från kollektionsträningen, mys morgon med kära kollegor och god frukost! Min hjärna är fullproppad med information och ny insperation. Nu ska jag svida om och åka mot ett nytt pass.



På söndag packar jag väskan och åker mot Dalarna, mitt bästaste!

Check

Åttonde dagen avklarad, imorgon är det dax för kollektionsträning 0800 med Åhléns och Nacka.



Äta, fotbad o sova!

Puss, vänner!

Ge mig lata sommardagar o Hanna Andrén


Jag älskar mitt jobb

Gästspelet i Nacka butiken gick över förväntat, jag hade en så söt dam som kom in och ville ha ett par byxor, hon kom därifrån med lite mer än hon hade beräknat. Jag älskar att vara säljare och hitta på fina outfits till mina kunder!


Jag hoppas att hon är lika nöjd som jag är! :-)

Nu ska jag lyfta på kastrull-locken o se vad som gömmer sig där under till middag.


I won't be anyone's excuse

What else, what else can I do?
I said I'm sorry, yeah, I'm sorry, oh oh
I said I'm sorry, but what for?
If I hurt you then I hate myself
I don't want to hate myself,
don't want to hurt you
Why do you choose your pain if you only knew
How much I love you love you

Well I won't be your winter
And i won't be anyone's excuse to cry
And we can be forgiven, oh yeah
And I will be here....

Dax

Dax att hoppa ur natt-särken o in i duschen!

Ut med det gamla och in med det nya

Under förra helgen hann vi med en mysig kräftskiva också. Jag, Simon, Sofie o Fredrik! Det slutade med att Simon o Fredrik delade på snaps-boxen o somnade i soffan!
Igår började min käraste Simon på KTH, är någon stoltare än jag? Det tror jag inte. Ny fas i livet innebär också att sluta med dumheter. Här är Simons egna kontrakt på att hon inte ska röka mer som jag snällt fick signa. Jag lovar att ett liknade kontrakt ska uppkomma den 1 september för mig också. Rök är äckligt, riktigt jäkla äckligt!

Äntligen

Sollentuna, NK, Sollentuna, Nacka, NK. Jag skulle kunna säga att jag jobbar på resande fot! Idag är det Nacka butiken som står på agendan, det var ett tag sen jag var där och det ska bli kul att få uppdateras lite med Nacka-brudarna.
Äggen puttrar på spisen och kaffet ryker i koppen, för första gången på länge så har jag sovit en hel natt utan en endaste mardröm! ÄNTLIGEN! Idag älskar jag livet

Idag saknar jag min mamma!!


Världens finaste mamma!

I'll fly with you

Dax att lägga ner kanske? När telefonsamtal trillar in om att en uppdatering ska göras i bloggen så kanske jag borde göra något åt det. Så vänner... Hej igen!

12 dagar fullspäckade med jobb har jag framför mig, just nu känns det inte sådär super när större delen av kroppen värker. Men det som inte dödar det härdar, visst? Jag är väldigt glad att jag har underbara vänner och familj runt mig som jag just nu använder som stöttpelare, jag älskar er!

Som sagt efter regn kommer solsken och det känns som det jag har drömt länge om börjar ta fart, även att det krävs hårt jobb 24/7, men jag gillart!

Dax för jobb!

Alexander Ekblad


Börjar bli lite tråkigt

Nu börjar min semester faktiskt bli lite tråkig, vädret strejkar och alla jobbar. Har nyss klivit ur duschen och sitter i soffan med en turban på huvudet o glor på Snabba cash, jag fattar inte att filmen kan vara så värdelös och boken helt outstanding.

Måla naglar o koka kaffe.... Simon, kom hem då!!!

RSS 2.0