Är det nu man tar sig en funderare?

Det är inte bara höga snarkningar som har hållt mig vaken inatt, mina funderingar runt folk i min omgivning har tagit upp en stor del av min natt. Jag är så trött på alla energisugande människor och känner att jag inte alls har någonlust att lägga ner min energi på er. Eller är det ni som behöver den bäst? Ni pessimister som älskar att klaga och aldrig se det från den ljusa sidan? Är det då rättvist att ni ska ta min possitiva energi och förvandla den till någotslags brännsle till eran "missär"?

Idag är jag trött på er! Stanna upp, ta er en funderare över hur ditt liv ser ut! Vad är det som är så negativt och när du har funderat ut det, vänd det och gör det till något bra! För att suga ut någon annans energi hjälper inte dig eller någon annan.

Kort och gott, sluta göra problem av ingenting för att andra ska tycka synd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0