DH o grogonzola!

Det har aldrig varit så skönt att ligga utslagen på soffan och vila mina stackars fötter, mina staffoutfit skor är nära på att ta livet av mig eller iallafall mina fötter. Det var nog någon dum jäkel som valde de där skorna som inte alls har någon aning om hur mycket jag går om dagarna. Nu har jag iallafall två dagar att vila upp dem och det firar jag med DH på tv och en massa kex med gorgonzola på.

Idag när jag var inne på Scorett så stod det ett par skinboots på hyllan och bönade och bad mig om att få pryda mina fötter nu i vår....... så, jag övervägde deras bedjan och de fick följa med mig hem och står nu stolta och fina på min skohylla, ni ska få se dem imorgon vänner!

GODNATT ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0