Nacka besök

Nu är jag inflyttad, äntligen! Saknar fortfarande soffa och om tapetsering ska göras innan allt är perfekt. Nu ska jag torka håret och bege mig mot tunnelbanan. Ikväll ska jag gästa Marc O'Polo butiken i Nacka för en stängning.

En snabbis lunch blev det idag, Pasta med kyckling o avocado/fetaost creme med mycket ruccola och tomater. Jag älskar att jag får stå för matlagningen igen.

 


Mamma och jag byggde ihop en sängstomme i lördags, jag blev riktigt nöjd! Nu får ni se min hemska tapet i bakrunden också, men snart är den borta!

Ha en bra dag, fina ni!


Kommentarer
Postat av: Ami

Och snart ska vi ligga sked där ;P

2010-02-15 @ 16:46:17
URL: http://aimeeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0