Åh åka pendeltåg

Hej vänner!

Har kurat ner mig i soffan för lite frukost innan det är dax att gå till jobbet. Idag är det löningsdag och jag hoppas på att det ska hitta in några shoppingsugna själar till MO'P ikväll som kan hålla mig sällskap under kvällens stängning. Jagär också shoppingsugen o rasten får gå åt till lite shopping istället, det dundrade in en fin bonus på min lön, det tackar jag för. Det känns bra att bli belönad för gott arbete.

Ikväll blir det bio igen tillsammans med Simpan och Sofie. Äntligen ska jag få se min Joel Kinnaman som JW i Snabba Cash. Jag är dock lite skeptisk, jag har inte hört en enda som har sagt att filmen är bra. Men jag får njuta av Joel istället.

Platta hår o lacka naglar, sen är jag iväg!
I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0