Kyla

Nu är jag hemma efter allt tågkrångel! Idag tog det mig "bara" nästan tre timmar att komma hem till Grödingevägen och igår till jobbet tog det två o en halvtimme efter alla byten och förseningar. Vad är det med snö som Stockholmare inte klara av?! Mitt humör börjar återgå till det normala o mina fötter börjar tina upp. Som sagt, att tappa humöret hjälper inte när fötterna är kalla.

Ledig dag idag, sköönt! Jag har tagit tillvara på dagen till max o slog upp mina stora bruna vid åtta tiden o har varit ute o flängt sen dess. Jag mötte upp Mona på centralen vid lunchtid som var i Stockholm i några timmar innan hon seglade iväg på kryssning. Underbart att träffa henne igen! Sen har jag o sötaste Isabelle ägnat eftermiddagen åt att shoppa, fika o prata käkarna urled.

Nu ska jag hoppa under täcket o värma mina stackars fötter!

I.

 


Kommentarer
Postat av: Mian

Stackars, stackars dig :(( Du vet Ida det är bättre på landet än i storstan. När inte bussarna tar sig fram här uppe, då är det bara att ringa efter mamsen, så kommer hon och skjutsar dig, men det går inte när man ska envisas med att bo i fjollträsk!! ;) Älskar dig!!

2010-01-28 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0