Lägenhetsköp

Jag har fått tag på en dator, ÄNTLIGEN! Mitt modem ligger och samlar damm o jag borde egentligen lämna in det så att jag får någon fart på det snart igen. Speciellt nu om jag ska flytta, wiiii!!

Budgivningen blev klar idag o jag är många slantar fattigare men en topp renoverad lägenhet rikare. MEN man ska inte ropa hej innan man är över ån, säljaren sätter redan käppar i hjulet för mig och vill pumpa mer pengar. Min stubin är brunnen och jag har lämnat över affären till min käre far som får avsluta den på bästa sätt. Så jag återkommer med nyhter så fort papprerna är skrivna o piiiiip inte kan lägga sig i mer.

Så nu är det full fokus på tapeter, det är en gräslig fondvägg som ska fixas till innan allt är komplett. Har ni några tips på där jag kan hitta fina tapeter, vänner?

Nu är det omlackning av naglar som gäller innan jag tänker sussa gott!

Ha en fin kväll fina fina ni!
I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0