Hey soulsister

Vågen

Kärlek: Längtan och dagdrömmar präglar din vecka, rent praktiskt händer inte mycket med kärleken.
Pengar: Trevlig vecka, du har gott om tur och shoppar du i storstaden kan du räkna med många fynd.
Turdag: Onsdagen för med sig många skratt.


Känns som det stämmer in rätt bra med längtan och dagdrömmar, koooom hem!

Måndagmorgon igen, jag dricker morgonkaffe och kokar ägg. Simon ligger i sängen och snarkar o muttrar om vart annat. Nu är det sista veckan innan min efterlängtade semester drar igång, som jag har längtat efter att få komma hem till Dalarna igen. På lördag är den största väskan packad och tåget går direkt efter jobbet, kvällen ska jag spendera hos Jennifer och fira in hennes 22 år.

Skala ägg var det!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0