Funderingar

De tre viktigaste personerna i ditt liv... Jag antar att de flesta tänkte på era föräldrar, pojkvän/flickvän, syskon, mor o far föräldrar och vänner. Det gjorde jag också, mamma, pappa och min vän Hanna. MEN hur många tänkte på er själva? För bland de tre personerna borde ni själva ha en plats som den viktigaste i era liv. Hur många gånger om dagen klappar du dig själv på axeln och berömmer dig själv om ett gott dagsverke du har åstadkommit under dagen?

Jag ska bli bättre på att se mina egna goda gärningar och sluta vara så självkritisk mot mig själv. Jag ska uppmärksamma mina vänner o deras goda gärningar varje dag, vi är dåliga på att berätta för varandra hur bra vi är. För det är vi mina vänner, vi är för jävla bra och det är vi själva som bestämmer hur vi vill att våra liv ska se ut.

Dagen idag har gått åt till promenad och fika i solen i goda vännerslag. Jag har vänt ut och in på min hjärna med tankar och funderingar också. Eftermiddagen har varit dryg tills nu när jag faktiskt har kommit fram till att jag bestämmer själv vad jag fyller livet med. Inga mer tråkigheter och negativa tankar, allt löser sig... tillslut!!

Glöm inte att ni är vackra och värdefulla, varenda en av er!!


En fundersam Ida


Fina Sofie som fyller hela 21 år imorgon! Grattis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0