Hemma igen!

Vilken hektisk dag det blev, jag hann inte alls med det som jag hade planerat i träningsväg. Infann mig på jobbet 08.30 imorse för budget möte. Förra månaden blev riktigt bra så det stod en flaska skumpa och väntade på mig på kontoret och en fin bonus på det, gott arbete lönar sig. Vi är så jäkla bra tillsammans!! Mötet drog ut på tiden så jag fick kasta mig på ett tåg hem för att slänga mig i duschen och iväg till NK för jobb och stängning.

Nu är jag hemma igen och ska hoppa i säng för att vara pigg och glad för en ny arbetsdag imorgon! Förlåt vänner om jag är dålig på att svara i telefon och ringa upp!! Jag lovar att bättra mig när tiden räcker till :-)

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0