Postkod

Jag och Sofie ligger i soffan och funderar på pengar samtidigt som Sofie svär över de som vinner på postkodmiljonären på tv4. Vi har kommit fram till att vi ska köpa trisslotter en gång i veckan för att komma igång med oddsen för att dra in en sudd med pengar.

"Alltså Ida, tänk om vi vann jättemkt pengar! Då hade vi åkt till New York för en halv miljon och shoppar skor, väskor och en massa grejer! FY FAN VAD IRRITERAD JAG BLIR ATT JAG INTE VINNER"
 
OCH nu hälsar postkod på i Borlänge och där delas det ut peningar till höger och vänster! Sofie är vansinnig! :-)

På jobbet har det varit full rulle men nu är allt klart för eventet imorgon. När jag kom idag så stod min sponsringslåda från Renee Voltaire och väntade på mig, härligt! Nu är det tacokväll med mina brudar som gäller!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0