Skjut mig

Det blev lite för mycket av det goda igår, jag mår inte speciellt bra och jag ska aldrig konsumera för mycket skumpa dagen innan jag ska jobba. Utgången igår var planerad till Hell's och Sturehof men jag styrde mig hem till T istället som skrattade gott imorse när jag insåg att jag FAKTISKT ska jobba om några timmar.

Jag ska försöka piggna på mig.

Jag kollade just igenom min sms lista sen igår och ser att Ami har skickat en hel radda sms utan att ha fått svar.

Från Ami Harutun:

"Svara innan jag dör"
"Alltså döda mig, skabb skabb, skabb, skabb, skabb, skabb brudar o skabb negrer. Kill me!!"
"Skabb"
"Absolut :-)" (måste ha varit riktigt felskickat)
"Jag och pip ska träffas"
"Alltså pip o pip hånglar med varandra. Äckligt"
"Va gör du?!"
"Ida, nu ska jag pip. haha"

Det roar mig att hon har haft en konversation helt med sig själv via sms, haha!

Kommentarer
Postat av: sofie

man känner faktiskt att ett gott skratt förlänger livet.. ;)

2010-03-13 @ 12:19:33
Postat av: Ami

Hahahahahaha så jääävla kul. Nu ska jag dö en sväng! looove

2010-03-13 @ 15:36:50
URL: http://aimeeh.webblogg.se/
Postat av: Sofia

haha de är lugnt ja tror inte ja vågar byta ..har ju haft samma så länge nu att de är dumt att chansa :P

2010-03-14 @ 22:03:15
URL: http://sofiarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0