Underbar helg

Hej vänner!!

Har varit en riktigt stel uppdatering under några dagar när jag har haft fin besök från Borlänge. Jag och Ami har haft en riktigt bra helg med en massa shopping, prat och fest. Det tråkiga är att allt går så fort, vipps så är vardagen tillbaka igen men tack Ami för att jag är många roliga minnen rikare! Storsdad i fredags tillsammans med mina efterlängtade tjejer Ronja och Saga. Lördag blev det tacos och förpärla här hemma för att senare inta cafet och söndagen tillbringades med mys promenad på Skansen för ett avsluta denna underbara helg med god lunch på Åhléns City. ♥


Frida och Ami i lördags


Ampa Hampa Mandelplanta


Jag i min nya älskade Malene Birger klänning


Sötaste Fridis!

Som sagt så är vardagen tillbaka igen och jag är i fullgång med att tvätta. Ska försöka att ta mig iväg och handla också. Det gynnar inte att det vräker ner snö!!


Kommentarer
Postat av: Ami

Tack för en helt underbar helg min bästa vän! Kommer snart igen ;P Pussokrrraaaaam KÄRLEK

2010-03-01 @ 14:20:25
URL: http://aimeeh.webblogg.se/
Postat av: Mian

Vilken fin klänning......KANON!! :)

2010-03-02 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0