Alice i underlandet

Hemma efter en hektisk dag. Vaknade imorse av en allt för överpigg människa som var i fullgång med armhävningar och frukostbesytr medans jag försökte behålla min sömn genom att dra täcket över huvudet. Kvart i åtta var min sovmorgon slut och jag hoppade av i Kristineberg för att se till att Sofie och Simone inte heller fick någon skönhetssömn. Simone såg möjligheten att dra mig kors och tvärs över halva stan innan jag fick komma hem till mig och slänga mig i duschen o bli anständig.

Nu har jag just kommit hem och slagit ner baken i soffan efter att ha varit o sett Alice i underlandet 3D. Hela bio salongen såg förjäkliga ut i 3D brillerna men filmen blev grym av dem. Se den vänner om ni behöver ett bio-tips!!

Gooood night, sleep tight and dont let the bedbugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0