Hej... igen?

När solen strålar är det tråkigt att blogga... Istället har jag delat min lediga tid med fina vänner och ett o annat glas rosé för mycket under den närmsta veckan.

Helgen har varit den bästa pålänge. Jag och Simone gick upp tidigt i lördags för att åka och hälsa på hennes pappa ute i skärgården. Där låg vi i en varsinn solstol hela dagen och sipprade skumpa, livet kunde inte bli så mycket bättre. Kvällen spenderades med de andra tjejerna i parken. Vi grillade, drack vin, skrattade och kollade på alla luftballonger som flyger över Stockholm nu på sommar-kvällarna. JAG ÄLSKAR LIVET!

Planer har också skapats under den senaste veckan, min kära mamma kommer hit på torsdag och stannar till fredagen, jag längtar nått sjukt efter att få krama på min mamma och ha en riktig shopping dag. Plan två är att min bästa vän Hanna kommer och hälsar på mig 2 juni och jag följer med henne hem till Dalarna den 4 juni för att fira min finaste Annika som fyller 25 år!!! Sist men inte minst, den 17 juni blir jag saaambo.

Nu ska jag fotbada mina trötta fötter och njuta av kvällens middag!


you spin my head right round - Han som inte får nämnas vid namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0