SATC 2

SATC 2 igår var magisk, vart kommer all den dåliga kritiken ifrån? Den var ju grym! Hanna, du måste ge den en ny chans!

Jag är mitt uppe i ett arbetsmaraton som tar slut på fredag då jag styr mig upp mot skogarna igen för att fira min älskade vän Annika som fyller 25. Inte bara det, Hanna är också hemma i Dalarna och vi ska ta igen all förlorad tid. Känns som om att det kommer bli den bästa helgen pålänge.

Just nu sitter jag med en olje-inpackning i håret. Vi får hoppas att det ger ett lyckat resultat till fint och glansigt hår. Om inte så kommer det nog se ut som jag har smetat in mitt hår med margarin imorgon, känns inte så poppis att presentera mig för den högsta damansvarige från Tyskland med en kalufs hon kan spegla sig själv i när hon kommer och hälsar på imorgon.

Time tooo say.... gooodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0