Snodde en lista av Simone

Namn : Sara Ida Marie Thenander
Född :
22 Oktober
Senaste samtal : Rebecca
Senaste sms : Han som inte får nämnas vid namn
Senaste gången jag gråtit : När min mamma åkte hem till Dalarna
Senaste utbrott : På en släkting
Senaste skrattanfall : Åt Simones mimgrimarser på tunnelbanan
Senaste dröm : Det minns jag inte
Senaste inköp : Hårinpackning och hårolja
Senaste måltid : Tacos
Senaste kyss : Haha, det var längesen!
Senaste skada : Mitt skavsår?
Senaste bokslut : Elsas mode
Senaste lyssnade låt : Iyaz- Replay
Senaste bråk : Minns jag inte heller
Senaste alkoholintag : Yesterdaay
Senaste smutskastning : Händer titt som tätt
Senaste träningspass : Räknas det att gå till tuben?
Senaste önskan : En resa
Senaste lyckade genombrott : Jag sålde riktigt bra på jobbet idag
Senaste du blivit stolt för : Över min bästa Hanna som klarade sin tenta
Senaste längtan : Efter den 5 juni
Senaste elaka tanke : Det vill ni inte veta 
Senaste lögn : Att jag kokar min mat i ett spritkök och värmer mig av åkabrasor
Senaste lyckliga ögonblick : När jag fick ett efterlängtat sms
Senaste misstag : Restaurang besöket igår
Senaste fundering : Hur jag ska välja...
Senaste tanke : Om jag ska resa mig härifrån och blåsa mitt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0