Jag har så roliga vänner!

SMS konversation med Simone

Ida: Tror du inte att jag sitter brevid världens hunk?!
Simone: Härligt, limma lite.
Ida: Det törs jag inte
Simone: Meen vad fan
Ida: Hur ska jag göra då?
Simone: Flina lite sött eller fråga vad klockan är
Ida: Ska jag fråga vad klockan är när jag sitter med mobilen i nyllet? Jag kan inte le sött mer, jag har kramp i mina mungipor så nu ler jag mer som ett mongo
Simone: Hahaha, men fråga vart ni är då?
Ida: Fan, nu fick han av! Telefonplan, the place to be!
Simone: Asså ALLA snygga killar bor på Telefonplan.

Samtal 10:08 med Hanna

Ida: Vet du, Carl Philip är singel igen
Hanna: Gött, ta reda på vart han tränar så du kan träffa honom
Ida: Aa.. men då blir jag ruinerad också
Hanna: Se det som en framtida investering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0