Lyckodag!

Jag tror att det här kan vara lite av en lycko dag! Idag klev en efterlängtad vän in i butiken som jag inte har sett på tre år. Jag blev så glad att tårarna var nära. Min fina vän Sofie som jag tillbringade all min tid med i Leksand har flyttat till Stockholm, lyckan är total!!

Jobbet gick bra trots den lilla sömnen inatt. Jag fick ett samtal från Marc Jacobs idag, det kom lite försent och jag tackade nej till ett erbjudande jag hade dött för i somras. Jag är nöjd ändå, imorgon skriver jag på alla papper o är då anställd hos Malene Birger! NU GÅR DET BRA!

Ett stort grattis till min fina vän Per och hans flickvän Anna-Carin som har fått en liten Linnea idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0