3 doors down!

Tre dagar som nikotin lös... "jag kan sluta när jag vill" vilket jävla skämt. Det kan man inte, jag är ett levande bevis på det just nu. Nu är det bara att hålla i...

Dax att snöra conversen och hoppa på tunnelbanan för ett kort pass. Ikväll är Dolce vita Monica min vän


A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
They disappear now when I'm dreaming of your face


Kommentarer
Postat av: dennis

Det slutade med att du drog till stan ändå istället för att förmultna i stan haha!



själv så kom man hem nyligen men hann snickra ihop denna när ja läste texten, på fyllan vågar man allt!



http://data.fuskbugg.se/skogsturken/Here without you cover.wav

2010-09-04 @ 01:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0