Natti

Dagen började tidigt, Simone ringde 07:20 o tyckte att det var dax att gå upp o göra mig klar för morgonens möte! Sagt o gjort, slutade med att jag fick 45 minuter till godo att sitta o glo in i väggen av nervositet. Mötet gick bra och jag är klar för rond 3.

Gick över en sväng till NK och drog med Erica på en snabb lunch innan jobbet kallade.

Klockan är för mycket o jag borde ligga o sova förlängesen. Magen kurrade för mycket o jag mötte upp Simone i Liljeholmen för ett Mc donaldts besök. NU ska vi iallafall sova!

GODNATT!

Simone: Då lägger hon väl kryptonit i min mat

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ring mig och berätta hur det gick i onsdags!! Är ju så nyfiken :) Puss puss

2010-10-01 @ 12:10:04
Postat av: mian

Du är bara bäst.....hur det än blir.......<3<3<3

2010-10-01 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0