Vintern verkar ha gjort "comeback" som van...

img_4848 (MMS)

Vintern verkar ha gjort "comeback" som vanligt vet de stackars stockholmarna inte vad de ska göra med snön o det resulterar i att jag är sen till Martines 25 års-middag! Dagen på jobbet har varit bra och en syn för biblioteksgatan, det hade runnit något kletigt på våra skyltfönster o självklart svarar fönsterputsarn att han har tagit helg när jag fick tag på honom... En dalatös som jag är kavlade jag upp ärmarna, klättrade upp i snöstorm på en stege i högklackat! Jag tror inte att det var någon som missade att få ur sig en kommentar när de gick förbi! Så nu luktar hela jag doktor efter att jag har spritat mina händer torra efter fönster snusk puttsningen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan då allt du min bästa vän :)

2011-02-12 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0