Jävla rygg

- Inflammerad rygg
- Sjukt snygg naprapat
- Byxdress som liknar farfar's gamla pyjamas
- Aprikos fyllda Croissanter
Fyra punkter som sammanfattar mina två närmsta dagar. Vaknade igår av att jag inte kom ur sängen, min rygg hade låst sig helt. Klockan 15 hade jag o mina vänner på jobbet fått nog av min rygg och jag fick lyckligtvis en akut tid hos en naprapat på Karlavägen, TACK! Efter att ha bytt ställning från sittandes, liggandes och ståendes 40 ggr två minuter för att hitta en skön ställning för min rygg så öppnas dörren. Ur dörren kliver en 30 årig, vältränad o skägg-stubbig hunk ut. Hade det varit en film så hade en änglakör hörts i bakrunden och dörrhålet hade lyst vitt. Ni förstår vad jag menar tjejer. Efter en rad med blod, svett och tårar senare så ska hunken (kan vi kalla honom så?) dra ut min höft och säger - "Ida, slappna av i benet" - "Jag slappnar av i benet, det är min byxa som tar imot.........." -" Aha.. tror du att du kan.... ta av dig.. byxan?". Är det då man tänker.... varför valde jag genomskinliga trosor just idag?!?! Jävla rygg, jävla TROSOR! Imorgon ska jag på återbesök.... med stora trosor!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha Du är ju klockren <3

2011-01-13 @ 22:30:30
Postat av: Carro

Hahaha! Bra där ida! :D

2011-01-14 @ 09:50:01
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: Ami

Hahahahaha

2011-01-14 @ 09:54:19
URL: http://aimeeh.webblogg.se/
Postat av: Mian

Men Ida!!....

2011-01-14 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0