Ut med det gamla

Ut med det gamla och in med det nya! Hela mitt liv har städats ihop och jag har kastat ut all skit ur det och välkomnar det nya med öppna armar. Tack Sofie Edvardsson för att du igen har öppnat mina ögon! ♥

Juldagar och nyårshelg är kvar lämnat  i 2010, rätt skönt att få komma tillbaka i vardagen igen snart. Jag har levt mer än ett år i min nya stad, sjukt hur tiden springer iväg. Jag kan inte sluta längta efter att få börja leva i det här nya året, jag blir som när jag var liten och skulle börja skolan efter sommarlovet. Jag ville använda mina nya pennor, block och suddigum, allt på en gång. Det är så mycket som väntar på mig under den kommande tiden, jag vill nu nu nu nuuuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0